Nie mówi się o tym głośno, ale nawet nowe auta, która odbierane są z salonu mogą posiadać „historię wypadkową”. Zdarza się, że podczas transportu auta do salonu lub podczas przygotowywania samochodu dla klienta dochodzi do uszkodzeń lakieru. Szacuje się, że liczba ta wynosi nawet 25% aut sprzedawanych w salonach. Dealerzy samochodowi chroniąc swój interes usuwają uszkodzenia przed wydaniem klientowi, lecz jednocześnie sprzedają pojazdy niepełnowartościowe.
Inną sprawą jest fakt, iż salony samochodowe nie mają żadnych procedur związanych z prawidłowym przygotowaniem samochodu dla klienta. Dotyczy to zarówno rozklejenia pojazdu po transporcie jak i samego mycia przed odbiorem. Efektem tego są bardzo często widoczne uszkodzenia powierzchni lakierniczej.
Nie odbieraj auta, do którego w „gratisie” dostaniesz ponownie lakierowany lub uszkodzony element.
Euforia jaka towarzyszy kupującemu podczas odbioru auta sprawia, że nie zwraca on uwagi na wady niewidoczne na „pierwszy rzut oka”. Dlatego też oferujemy usługę odbioru auta przed podpisaniem umowy kupna sprzedaży, podczas której sprawdzimy najważniejsze punkty dotyczące wyglądu auta m.in. stan lakieru lub jego grubość.
Czas realizacji usługi | 2-3 godz |
sprawdzenie auta salonowego | 150 zł brutto |